29 Ocak 2008

PORSELEN DEMLIK CAY SATI ETKINLIGI''12''



Iyi aksamlar arkadaslar…..
Bu tarifi PORSELEN DEMLIK CAY SAATI ETKINLIGI 12 icin hazirladim.
Bu kurabiyeler tam bes cayi icin idealler.Üstelik yapimi cok basit ve cabuk.
Ben bu tarifi yillar önce Otay usta´nin bir hanim sunucuyla beraber yaptiklari Yesil Elma programinda görmüstüm.O gün bu gündür sevilerek yeniliyor.

FINDIKLI KURABIYE
MALZEMELER
1 paket oda isisinda margarin
4 yemek kasigi pudra sekeri
1su bardagi findik ici
Aldigi kadar un

YAPILISI
Bütün malzemeyi bir yogurma kabina alip,ele yapismayana kadar yoguracagiz.
Daha sonra hamurdan ceviz büyüklügünde parcalar kopartip, yuvarliyoruz.Firin tepsisine alip 170 derecede 15 dakika pisiriyoruz.Firindan cikar cikmaz,üzerine pudra sekeri serpiyoruz. AFIYET OLSUN

11 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ben atabiliyorum ama bir kaç kez denedim.Belki sayfanda bir sorun vardır.Sayfanı aç kapa istersen

    YanıtlaSil
  3. huhu ben geldim :))

    Kurabiyelerin nefis olmus canim,

    ellerine ve yüregine saglikkk :))

    asuren icinde ellerine saglik, Allah kabul etsin.

    Eee az uzak kalsan bile cikolatali pastamdan yollarim tabi ki, ayipsin yani :))

    eee artik görüsürüz, seni link listelerimi ekliyorum oki,

    hadi hoscakal,

    aysel

    YanıtlaSil
  4. Bende balikesirliyim bergkamende oturuyorum .Sayfanizi ayselinmutfagindaki sayfada gördüm. Almanyada hic hösmeli yaptiniz mi ??? Bizim birisi yapiyor ayni tat ayni lezzet ,tabi mayasi trden geliyor.cok zahmetli bir is .Hep yapinca insan bikiyor .

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    pek sevdim sayfanızın ismini.. Çok severim hoşmerimi :)

    Ellerinize sağlık kurabiyede nefis görünüyor.

    sıcacık sevgiler.

    Not: Bu sırada sayfamdaki blog manşetden haberdarmısınız. Blog manşete yazdığınız yazının linkini eklerseniz diğer arkadaşlar sizden haberdar olabilirler. Sizi blog manşetde görmek beni sevindirir.

    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  6. Canim,
    findikli olan herseyi cok severim, senin kurabisleri de cok sevdim, senin de ellerine saglik diyorum, etkinlik icin cok güzel bir secim olmus bu kurabiyeler.

    Selamlar ve öptüm..

    YanıtlaSil
  7. selam..(etkinlikten geliyorum)kurabiyeler çok güzel görünüyor.elinize saglık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. kurabiyeler çok güzel gözüküyor...
    yalnız fotografta bir şeyler eksik. 'semaver'....ibrahim

    YanıtlaSil
  9. selam, kurabiyeler nefis görünüyor, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. kurabiyeler cok güzel görünüyor,yaninada kahve ellerine saglik

    YanıtlaSil