25 Ocak 2008

EV USÜLÜ DÜRÜM





tekrar merhaba arkadaslar.bu günkü tarifim dürüm. bu yemegin yapimi hem cok basit hemde cok zevkli.üstelik cokta lezletli.eger sizlerde benim gibi disardan yemegi sevmiyorsaniz denemenizi tavsiye ediyorum.

MALZEMELER

500gr un
yarim paket yas maya
1 bardak ilik süt
1 kasik tuz
1kasik seker

IC MALZEMELER


bir kilo sut dana eti
iki tane kirmizi sogan
iki tane yesil biber
bir tane marul
bir demet maydanoz

YAPILISI


ilk önce yumusak bir hamur yogrulur ve dinlenmeye birakilir.bu arada tavamizin icine ince ince dogradigimiz etlerimizi koyup pisiriyoruz.diger tarafta bütün salata malzemelerinide hazirliyoruz.hamurumuz mayalaninca kücük bezelere ayiriyoruz.bu bezelerden yufkalar aciyoruz ve pizza tavasinda cok hafif pisiriyoruz.pisen yufkalarin icine önce eti sonra marulunu sonra biberini maydanozunu domatesini koyup sariyoruz.ben birde icine sos olarak cacik sürmüstüm cok lezletli olmustu sizde deneyebilirsiniz.afiyet olsun.yorumlarinizi bekliyorum.