2 Haziran 2008

OGLUMUN DOGUM GÜNÜ



iyi haftalar arkadaslar.


Dün benim oglumun dogum günüydü.10 yasina basti oglum.Kendi aramizda bir pasta kestik sadece.Aslinda oglum illada arkadaslarimla dedi ama......Izin üstü közüm kesmedi acikcasi.O yüzden bu sene böyle oldu.Insallah bir dahaki dogum gününde sana layik kocaman bir dogum günü yapariz oglum:))Daha nice nice yillara oglum:)


Oglum icin planladigim pasta FB pastasiydi aslinda.Marshmallowlari bu kez bir türlü denk düsüremedim.Iki paketi cöpe attim.Galiba gida boyasi bozdu.Sivi boyam vardi evde,onlarla yapayim dedim olmadi.Bende böyle Türkiye formasi yaptim kremayla nasil olmus,begendinizmi?

Gelelim tarifine.....Aslinda bilinen bir usulde yaptim.sadece ben biraz malzemeyi fazla yaptim.

HAMURU ICIN:

6 adet yumurta--1/5 bardak seker. Yarim bardak sivi yag--kabartma tozu --Vanilya--4 kasik kakao.---2 bardak un...

KREMASI ICIN:

6 kasik pirinc unu----2 kasik un---1 bardak seker------3 bardak süt..3 tane muz.

YAPILISI:

Ilk önce kekimizi hazirlayip,pisiriyoruz.Kek sogurkende kremamizi pisiriyoruz.Ikiside biraz iliyinca,keki istedigimiz sekilde kesip arasina kremasini döküyoruz.üzerine muz dilimlerini dizip,diger parcayi üstüne kapatiyoruz.üstünü istege bagli krem santiyle süslüyoruz.AFIYET OLSUN.

25 yorum:

  1. Allah saglikla, mutlulukla ve sizlerle beraber gecirecegi nice yaslar nasip etsin Halil'e. Yas günü kutlu olsun!

    Bir önceki postta Beyaz neneyi anmissin, okurken gülen yüzü aklima geldi. Sanirim onu taniyan bir cok kisi onu hep gülümseyen bir yüzle hatirlar. Nur icinde yatsin.

    Sevgiler
    Yeliz

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım ellerine sağlık pastan çok güzel olmuş.oğlununda yeni yaşı hayırlı olsun.ALLAH hayırlı sağlıklı,sevdikleriyle uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
  3. Meral'cim oğluşuna nice seneler diliyorum, uzun ve sağlıklı bir ömrü olsun inşallah.. Pastadan bir dilim de ben istiyorum, ellerine sağlık .)

    YanıtlaSil
  4. selamlar meralcimmmmmmmm

    nasilsinnn???

    HALIL DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN, dayimin adida halil :)))

    iyi ki dogudun ve iyiki varsin... anneni hic üzme o zaman dileklerin kabul olur hehehhe...

    ay bu pasta ne böyle süper olmussssssssssssssss tadida süperdirrr

    meral ellerine saglik süpersin canim,

    islerim az yogun benden bu kadar iyi eglendiniz dimi :))

    hoscakal

    YanıtlaSil
  5. selam canim
    halil pasanin dogum günü kutlu olsun nice senelere insallah annecide pek güzel bir pasta yapmis ellerine saglik ne güzel senin izin hazirlaklari baslamis ben bu sende buraliyim neyse bos ver bir dilimde bize vardir herhalde sevgiler öptüm

    YanıtlaSil
  6. Nice yillara Dogum günün kutlu olsun Halil..
    Artik büyüdü adam oldu annesi lafindan hic cikmayacak karsi gelmiyecek bak sen gör:)))
    Insallah diyelim dimii Meralcigim .Ayrica Pastan süper olmus banada bir dilim kaldimi?


    SEVGILER

    YanıtlaSil
  7. merlaciğim pastan harika olmuş canım.oğluşunu da çok öptüm nice yıllar diliyorum sağlıkla.kızın da pek şirin.maşallah canım.eline sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Canim, yakisikli oglunun dogum günü kutlu olsun, daha nice saglikli ve güzel yillara insallah.
    Pasta da cok güzel olmus, ellerine saglik canim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. selam arkadsaşım..ogluna nice saglıklı uzun mutlu yıllar dilerim..pasta da çok güzel olmuş...eline saglık...sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. canım selam. oğluna nice uzun sağlıklı başarılı mutlu yıllar dilerim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. günaydin canimmm

    nasilsin?

    ben iyiyim canim, meralcim nisan olayi hmm kismet ya gidemiyorsan gidemiyon esinin yanindan ayrilma hehe:))

    aleykum selam hem murata hem esine slmlarini iletirim, sende senin ailene cok selam söyle.

    bugün isler suana kadar rahat gibi, aksama firma ile yemege gitcez, degisik bir lokantaya hic gitmedim önceden, merakla bekliyorum... cok eglencez diye düsünüyorum sonucta esin ve ben varken her zaman güzel bir muhabbet ve eglenilcek bir durum, morallerimiz her zaman iyi olur ve türkler almanlardan daha sicak kanli ya :))

    ortam hos oluyor, almanlar bazen cok soguk olur ya hehe ama iyiler temiz kalpliler :)))

    canim sana güzel ve sakin bir gün dilerim,

    iyi bak kendine öptüm seni...

    kismetse elbet bir gün bulusuruz :))

    hayirli günlerrr

    YanıtlaSil
  12. Meralcim oğlunun yeni yaşı kutlu olsun, allah sağlıklı, huzurlu uzun ömürler versin. Pastan çok güzel olmuş, ellerine sağlık, kocamannnn öpüyorum seni canım benim...

    YanıtlaSil
  13. mrb
    pasta çok güzel ellerine sağlık
    yiyenlere afiyetolsun
    oğluşunun yeni yaşını da kutlarım canım

    YanıtlaSil
  14. merhaba

    "PORSELEN DEMLİK yepyeni bir etkinlik ile karşınızda…YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ 2-ET YEMEKLERİ

    http://porselendemlik.blogcu.com

    http://selmahlc.blogcu.com

    http://birdemliksohbet.blogspot.com

    http://kadininmutfagi.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır

    etkinliğimizin ikinci ev sahibesi www.anemonunmutfagi.blogcu.com olarak 10/6/2008 ile 10/07/2008 tarihleri arasında 30 gün boyunca ben yapacağım konumuz:ET YEMEKLERİ



    anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak…

    sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz…

    eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız

    yapmanız gereken şey;

    hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek

    örnek:

    isim:adana kebabı

    yöre adı:doğu akdeniz/adana

    buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde…

    iletişim:kadininmutfagi@hotmail.com ya da www.anemonunmutfagi.blogcu.com

    unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır

    YanıtlaSil
  15. Allah yeni yasini hayirli eylsin oglunun canim.Uzun ömürler diliyorum.Pasta cok güzel olmuscanim,eline saglik.
    sevgilerimle,serap.

    YanıtlaSil
  16. oglusunun dogumgununu en icten kutlar nice uzun ve mutlu yillar dilerim
    zaaten kendisi cok sansli ki boyle bir anneye sahip:))

    pasta nefis gorunuyor...
    afiyet bal seker olsun
    sevgiler...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  17. canım öncelikle oğlunun doğum günü kutlu olsun nice sağlıklı mutlu yıllar onun olsun...pastada harika olmuş ellerine sağlık..bendede doğum günü pastası var görmek istersen beklerim:) öpüyorum kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Öncelikle oglusunun dogum günü kutlu olsun,saglik basari mutluluk bir ömür boyu yarenlik etsin.Ben oglumun dogum günlerinde hep heycanlaniyorum,simdiye kadar 3 kere kutladik.Ama her seferinde heycan var,ne güzel bir duygu:)Pasta harika görünüyor,cok sirin olmus.Seker hamurunun tadinin iyi olmadigini duymustum.Kremali lezzetini garantiler.Afiyetler olsun tüm tadanlara.Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  19. canım oğlunun doğum günü kutlu olsun.....

    harika bir pasta yapmışsın ellerine sağlık.....

    nefis görünüyor....

    mutlu yıllar diliyorum......

    YanıtlaSil
  20. Meral yakışıklı oğlunun yeni yaşı kutlu olsun..Nice mutlu senelere..
    Pasta çok güzel,oğlun çok mutlu gözüküyor zaten...eee daha ne olsun gerisi boş..
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  21. ELCİKLERİNE SAĞLIK:)
    nice senelre:)
    bu arada canım bi proje için anket düzenliyoruz blogumda yayınladım tıklarsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
  22. selamlar meralcim,

    nasilsin neler yapiyorsun?

    iyisin umarim, ben isdeyim... ay artik hafta sonu yuhuuu cok mutluyum güzelcene vakit gecircez esimle... sanada hos hafta sonu dilerim, ben sadece dinlenmek istiyorum ve türkiye maci izlemek istiyoum :)))

    patronlarim demin bana geldi bana ne hediye ettiler biliyonmu bir büyük kahve fincani bu fincan kip kirmizi üzerinde hem ay hem yildiz TÜRKIYE TÜRKIYE görmüsler ben ve esin onlarin aklina gelmisiz esinede aldilar, icide seker dolu :))

    süperler bunlar ya hepsi masallah cok cok iyi ve temiz kalpli...

    sana hayirli cumalar ve iyi hafta sonular dilerim, iyi bak kendine öptümmm

    YanıtlaSil
  23. Canim arkadasim,

    Oglunun dogumgunu kutlu olsun, fenerbahce pastasi olmamasina uzuldum... Bende Marshmallowdan yapiyorum seker hamurunu, hic sorun yasamadim... hatta diger glikozlu tariften daha kolay kullaniyorum. Bence bir daha dene...

    Pasta cok istah acici gorunuyor, ellerine saglik canim..

    Kendine iyi bak, opuldun...

    YanıtlaSil
  24. Canım benimmmmm oğluşunun doğum günü kutlu olsun bir ömür sağlıklı büyür insallah.Pastan harika olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil