9 Mayıs 2008

LAHMACUN

Merhaba arkadaslar.Bu günki tarifim lahmacun.Kim sevmezki degilmi.Biz cok seviyoruz.Citir citir,yaninda yesilliklerle birde buz gibi ayranla nefis oluyor dogrusu.hadi buyurun lahmacuna:))
MALZEMELER:
1 kilo un
1 maya
2 kasik seker
Aldigi kadar süt,yada su(ben süt kullaniyorum.)


ÜST MALZEMELERI:
500 gr dana kuzu karisik kiyma
4 tane domates
5tane yesil biber
3 tane sogan
1 dal maydanoz
2-3 kasik biber salcasi
2 kasik domates salcasi
Sivi yag
tuz,karabiber,kirmizi biber,nane,pul biber.

YAPILISI:Öncelikle yumusak bir hamur yogurup yarim saat dinlendiriyoruz.Mayalanan hamurdan mandalina büyüklügünde bezeler kesip yuvarliyoruz.Bir 5-10 dk da böyle dinlendiriyoruz.bu aradada icimizi hazirliyoruz.Sirasiyla bütün malzemeyi robottan gecirip,kiymamiza karistiriyoruz.icimiz hazir.Bezelerimizi tabak büyüklügünde acip,üzerine harcimizdan sürüyoruz.
Sonra lahmacunumuzu silex de kizarana kadar pisiriyoruz.Silex i olmayanlar firindada yapabilirler.AFIYET OLSUN.

20 yorum:

  1. Harika olmus lahmacunlar,nefis görünüyorlar.Ellerine saglik canim.
    Ama benim gözüm bakla da kaldi:)miss gibi duruyor orada.

    sevgilerimle,hayirli cumalar.

    YanıtlaSil
  2. harika olmuşlar cnm ellerine kollarına sağlık
    öptüm şekerim seni

    YanıtlaSil
  3. nefis görunuyor hazır gibi olmus ellerine sağlık canım. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ohhhh becerikli arkadaşım benim, pide ustalarına taş çıkartmışsın valla ellerine sağlık canımcım...

    YanıtlaSil
  5. merhaba gercekten cok güzel görünüyor elinize saglik

    YanıtlaSil
  6. hallooooooooooooo canimcim meralim cok sevdigim arkadasim :)))

    sayfana giriyorum, bakalim napti canim diye, ne görüyorum eee lahmacun, ben simdi isdeyim... isden sonra trene atlayip sana dogru geliyom haa bu arada esimide getiriyorum, umarim bitmedi lahmacunlar...

    ayranda buz dolabinda kalsin :))

    yanina bolcana salata ayyyyyyyyyyy ne güzel giderdi simdi...

    ayrica senin cici cocuklarin yeni resimlerini sayfana eklemissin ikiside cok tatli canim,

    umarim sana karsi ve esine karsida iyiler yoksa yaramazlarmi :)))

    sen simdi bu güzel lahmacunlari yaptin yorulmussundur canim iyicene dinlen :))

    zaten ayran ictikten sonra genelde insanlar mayislarmis :)) bende öyle oluyor :))

    sana ve ailene cok afiyet olsun, tadini cikarin bu güzel günlerin ve iyi alman tatiller dilerim artik saliya kadar tatil :))

    ellerine ve yüregine saglik canim meralim,

    öptüm seni

    sevgilerimle aysel ;))

    YanıtlaSil
  7. Ayyy canim yaaaa, bana bu yapilirmi hic... Arasina maydonoz domates dogra, guzelcene durum yap offf offffff... Oyle canim istediki anlatamam. Eline saglik Meralcimmm, supersin...

    Anneler gunun kutlu olsun, cocuklarinla birlikte saglikli bir omur dilerim canim...

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel olmus,ben pizza tavasinda yapiyorum .
    Yaninda susurluk ayrani güzel olurdu ,bol köpüklü .
    hösmelimi yaptim hic güzel olmadi ,döktüm .

    YanıtlaSil
  9. MERHABA ARKADASIM BIR GUN BAHAR OLMAK ISTERSEN CICEKLERIN DAIMA ACIK OLSUN BIR GUN CICEK OLMAK ISTERSEN YUZUN HEP GUNESE DONUK OLSUN VE BIR GUN BIRINI SEVERKEN KALBIN HEP ONUNLA OLSUN
    ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

    YanıtlaSil
  10. merhaba canım lahmacunlar harika olmuş ellerine sağlık.hımm mis gibi koktu bir tane göz hakkı aldım kaçtım

    YanıtlaSil
  11. selam canım..harika görünüyor lahmacunlar...sıcacık ayranla ne güzel yenir...eline saglık..
    ANNELER GUNUNU EN İCTEN DUYGULARİMLA KUTLUYORUM.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. slm canım şimdiden anneler günün kutlu olsun sana canlarınla hayırlı sağlıklı uzzunnn bir ömür diliyorum sevgilerimle nilgün

    YanıtlaSil
  13. Süper olmuslar canim, ellerine saglik. Anneler gününü kutluyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. selam arkadaşım,lahmacunu kım sevmez.hmm harika olmuş.valla canım çektı bol limonlu.ellerıne sağlık canım...

    YanıtlaSil
  15. Anneler gününü kutluyorum ve nice yillara hep birlikte...
    selamlarimla.

    YanıtlaSil
  16. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 23
    http://porselendemlik.blogcu.com ,
    http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
    http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.

    Akşamüstü sohbetine gelen dostlara
    Hanımlarla yapılan günlere
    Beş çayına gelen misafirlere
    Her biri birbirinden lezzetli tarifler

    12 Mayıs 2008 (pazartesi) , 25 Mayıs 2008 (pazar)
    tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 23
    http://www.deryadanlezzetler.com arkadaşımızda düzenlenecektir..
    Tüm blogcu arkadaşlarımızın katılımlarını bekliyoruz..

    22, etkinliğimize harika bir ev sahipliği yapan
    http://fatostuncay.blogcu.com/ arkadaşımıza ve
    tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler ediyoruz..
    Sevgilerimizle..

    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
    Yayına Hazırlayanlar
    http://nasibim.blogcu.com
    http://birdemliksohbet.blogspot.com
    Sorumlu Müdür
    http://selmahlc.blogcu.com
    Grafik Tasarım Düzenleme
    Yağmur İpar

    Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
    Bunun için yapmanız gereken tek şey:

    Adınızı
    Sitenizin adresini
    Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
    Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

    Örnek
    isim: SEVİL SAHİN
    site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
    Tarif : SALATA YARIŞMASI
    Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

    Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

    ANNE OLAN VE OLACAK OLAN BÜTÜN BAYANLARIN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN!

    YanıtlaSil
  17. Meral'cim, ellerine sağlık, enfes görünüyorlar.. Bir tane kapıyorum izninle :)

    YanıtlaSil
  18. offfff bittim burda ne zamandırda yapmamıştım nasıl canım istedi harikaaa olmuş ellerine sağlık canım öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Hayatım harika bir lahmacun olmuşşşş ben bayıla bayıla yerim vallahi ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. HARIKA OLMUS LAHMACUNLAR MERALCIGIM ELINE SAGLIK CANIM.ANNENIN VEFATINI YAZMISSIN,COK ÜZÜLDÜM.BASIN SAGOLSUN.GIDEN GERI GELMIYOR.GELSEYDI BENIM ANNECIGIM GELIRDI.ALLAH RAHMET EYLESIN.MEKANI CENNET OLSUN INSALLAH.

    YanıtlaSil