12 Mayıs 2008

Danisment´lilerin Hidirellez Kutlamalari.

Merhaba arkadaslar.11 Mayista bütün Danismentliler olarak toplanip, geleneksel olan hidirellezi her sene mangal yaparak kutlariz.Bu senede bütün köylülerimizle beraber,Lünen´de bir parkta kutladik.cok güzel bir gün gecirdik.Uzun zamandir görüsemedigimiz köylülerimizle hasret giderdik.Yidik, ictik,top oynadik,muhabbetler ettik,oyunlar oynadik ve tekrar ayni gün bulusmak üzere ayrildik.Saat 12.00 civarinda baslayan eglencemiz, gece 23.00 civarinda sona erdi.Seneye tekrar görüsmek dilegiyle.








Mangallarimizi yerken.




köylülerimizin bir bölümü.Ve cocuklarin yarisi.
Karagöz ´lerin erkekleri.
Esim ve abisi mangal basinda. yengemle oyun oynarken.
Beylerin baklavalari getirisleri.
Ve baklava tepsileri.



36 yorum:

  1. ahh ahh o baklavalar ne öyleeeee beni niye çagırmadınnn:)))

    YanıtlaSil
  2. oh oh canım ne güzel eğlenmişiz öyle valla bende orada olmak istedim.canım çekti:)

    YanıtlaSil
  3. selamlar meralcim,

    ay bu keyf ne böyle, cok eglenmissiniz resimlerden belli, bende diyorum ses cikmadi demek yogundun, güzel gün gecirmene cok sevindim canim,

    ay o mangallar baklavalar ne öyle afiyet olsun sizlere, süper olmus ya bu kadar kalabalik bulusmalar hep güzel oluyor :))

    sana hayirli geceler dilerim canim,

    hoscakal... demek seninde esin benimki gibi mangalin basinda durmasini sever :))

    görüsmek dilegiyle,

    öptüm canim

    YanıtlaSil
  4. canim selam
    insan bizide cagirmazmi böyle bir eglenceye ya vallahi imrendim iyi eglenmissiniz yani
    hele o mangal keyfi üstünde baklava yani afiyetler olsun bizde böyle ekrena yapisip kalalaim sevgiler ayrica gecmiste olsa anneler günün kutlu olsun canim

    YanıtlaSil
  5. Meral'cim çok güzel bir gün geçirmişsiniz, fotoğraflardan anlaşılıyor.. En güzel kısmı da en sona saklamışsınız, baklavalardan gözümü alamadım :))) Afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  6. Meralcim ne güzel eğlenmişsiniz maaşallah baklavalarında ne iç açıcı diyet falan bırakmıyacaksınız bende
    bu arada bende bahar için çektiğim bir kaç fotoyu koydum bakalım beğenecekmisin
    görüşürüz canım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Süper bir kutlama olmuş harika seneyede kutlarsınız inşallah.
    Sevgiler bay

    YanıtlaSil
  8. Ohhh sefanız olsun.Baklavaları görünce tepsi tepsi kötü oldum .Ne güzel eğlenmişsiniz.Sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  9. Harika eglenmisiniz,hele o baklavalar beni bitirdi.Sefaniz olsun canim.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. ah ah bayıldım sefanıza canım.resimler ve baklavalar çooook güzelll..

    YanıtlaSil
  11. çok üzüldüm canım yaa.Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah.başın sağolsun canım..

    YanıtlaSil
  12. canım arkadasım kıyamam sana benn Başın saolsun!ne yapcaksın meralcim ölümlü dünya ne kadar teselli etselerde insan içinden kabul edemiyor üzülme cannım kendine çok iyi bak.

    YanıtlaSil
  13. Canim yorumunu okuyunca cok üzüldüm. Allahtan annanecigine rahmet diliyorum, Allah onun mekanini cennet etsin, nurlar icinde yatsin insallah.

    Meral'cim merak ettim, sen nereliydin. Bana geri yazarsan sevinirim.
    Sevgilerimi yolluyorum canim.

    YanıtlaSil
  14. Meralcigim Basin sagolsun canim inanki cok üzüldüm..Allah rahmet eylesin Mekani cennet olsun..


    SEVGILER

    YanıtlaSil
  15. Meralciğim başın sağolsun çok üzüldüm Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun canım..öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Meral'cim Allah rahmet eylesin, anneannenin toğrağı bol olsun, nur içinde yatsın.. Allah sizlere de sabırlar versin..

    YanıtlaSil
  17. cnm mrb
    yorumunu okudum çok üzüldüm başın sağolsun allah sabır versin.mekanı cennet olsun anacığının.
    kendine iyi bak tatlım
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  18. selamlar canim,

    inan cok üzüldüm, basin sagolsun canim benim.

    inan yazini okuyunca gözlerim yasardi, cok üzüldüm.

    ALLAH Anaanneni rahmet eglesin, mekani cennet olur insaALLAH.

    hic üzme kendini 6 senedir hastaydi, kurtulus gibi olmus olabilir.

    sen bana yazmazsan bile ben sana yazicam :)) vaktimi ayircam canim...

    iyi bak kendine canim benim öptüm

    YanıtlaSil
  19. Meralcigim,basin sagolsun canim.Ne kadar üzülsekte geri gelmiyor,tek yapmamiz dua etmekten baska birsey degil:(((Allah rahmetiyle muamele etsin ins.Sizlere de sabir versin.
    Üzme kendini.

    YanıtlaSil
  20. Meral'ciğim canım arkadaşım Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun kalanlara sağlık ve sabırlar diliyorum...
    çok üzüldüm....

    YanıtlaSil
  21. Meralcim allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, başınız sağolsun canım, Allahtan sabır diliyorum senin için, kocamannnn öpüyorum, kendine iyi bak...

    YanıtlaSil
  22. Tekrar selam canım
    anneaneciğini kaybetmişsin başın sağolsun canım Allah geride kalanlara ömür versin.
    Benim de anneanem öldüğünde çok etkilenmiştim.Bizde çok emeği vardır hepsinin mekanı cennet olsun.Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  23. Son iki gün içerisinde aldığım iki ölüm haberi...ve her ikiside ananesini kaybetmiş.Hayatın en acı tek gerçeği...Allah rahmet eylesin.Başınız sağolsun.Yüce Rabbim merhametiyle muamele etsin.Sizlere de sabır versin inşallah.
    Anane ölümleri ben çok etkiliyor Meral'cim.Bilal yeni doğduğunda ananemi kaybettim.Ölüceğini hissetmiş olacak ki bizi görmeyi çok istemiş.Öyle olmasına rağmen benim sağlık durumlarımdan dolayı ananemle vedalaşamamıştım ve dolayısıyla bilali gösterememiştim.Ölüm anına kadar Mihribanın, bebeğin kokuları burnuma geliyor diye söylemiş.Bu sözü duyunca yıkıldım.Tabi benim sağlık durumumda iyi olmadığı için olayın ciddiyetini benden saklamışlardı.
    Anane ölümü duyunca hep aklıma geliyor ve tekrar yıkılıyorum.Neyse fazla uzattım. Seni teselli edeceğime kendim dertlendim.Kusura bakma...Tekrardan Allah rahmet eylesin, sabırlar versin.Selamlar...

    YanıtlaSil
  24. Canım yazmamışsın bloga haberimiz olmadı tabiiki.
    Başın sağ olsun çok üzüldüm allah sizlere ömürler versin, ölenle ölünmüyor giden gelmiyor.
    Allah sabırlar versin canım öpüyorum hoşçakal..

    YanıtlaSil
  25. Meralcim nefis bir kutlama olmuş,sofra yemekler,oyunlar herşey harika.Allah bozmasın neşenizi...
    Ananeciğin içinde çok üzüldüm tekrar başın sağolsun.Mekanı cennet olsun..
    Hayat her anı farklı yaşatıyor bize..
    Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  26. canım arkadaşım çok üzüldüm..
    başınız sağolsun..
    allah mekanını cennet eylesin anneciğinin.....
    sanada sabırlıklar diliyorum....
    öpüyorum canım benim..

    YanıtlaSil
  27. Basin sagolsun canimm, bende bugunlerde nete gelemedigim icin gec yaziyorum sana, inan cok uzuldum.

    Annannenin topragi bol olsun, olumlu dunya canim, elden gelen birsey yok... Allah hepinize sabir versin...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. selam canim
    evet belgin abla malesef birakmis blog sayfalarini ve birakmakla kalmamis silmis kimselerede veda etmeden cekmis gitmis bir tek peyton24.blogcu ile paylasmis sanirim birilerine sinirlnirlenmis herkes farkli bir sey diyor ama ben kendi adima cok kirildim cünki cok samimiydi yazdiklari en azindan bir hoscakal yazisi yazip gidebilirdi ve ondan sonra o peyton24 arkadasta kapatmis onun bloguda bos de diyelim allah yolunu acik etsin ama tüm herkes kirgin sevgiler canim

    YanıtlaSil
  29. canım benim çok üzüldüm gerçektende başın sagolsun canım allah rahmet eylesin.mekanı cennet olsun.sizlerede allah sabırlar versin.sıcacık sevgiler meralcim

    YanıtlaSil
  30. meralim meralim selamlar canimcim :))

    ben cok iyiyim sagol canim, sizlerde her zaman iyi olun.

    biz bugün mangal keyfi yapcaz :)) resimleri cekmeye caliscam yayinlarim o zaman hihi,

    dün görümcemi istemeye geldiler, az heyecan yasadik dün aksam :))

    hersey iyi gecti canim,

    eee bu hafta sonu pek dinlenemedim yarinda direk is basi offf offff :)))

    suan evi topluyorum yemekler hazirliyorum,

    güzel bir gün olucagindan eminim canim :))

    hayr ola gelsenkirchende neler varda oraya gidiyorsun :))

    sana ve ailene cok güzel ve sevgi dolu bir pazar günü dilerim, tadini cikarin...

    esine söyleki bugünde benim esim mangalin önünde durcak :)) yada oturcak :))

    duyduguma göre iste gülden abla kendiliginden blogunu silmis, baskalarina kizmis diye hani tariflerini kopyaliyorlar ayni resim ekleyip kaynak yazmadilar diye, ondan dolayi silmis diye duyuldu...

    seside halen cikmadi hayirlisi bi bekliyelim sabirla... o kadar hos tarifler vardi meralcim cok yazik ya.

    hele en tuhafi bu aralar gercekten onun sayfasina cok girdim, ve bazi tarifleri kopyaladim kurtardim yani :))

    digerlerini artik kacirdim malesef...

    meralll senin lahmacunlarini görünce bende bi denemeye niyetliyim ama ne zaman bilemiyorum, buralarda güzel kiyma satan bir bakkal bulmam gerekiyor :))

    hadi canim ailene selamlar, iyi bakin kendinize...

    öptüm sizleri,

    hoscakalin...

    sevgilerimle aysel

    YanıtlaSil
  31. Ay ne güzelmiş yaa.keşke buralardada böyle eğlanceler olsa:(İnşallah dileklerinizde kabul olur.Bu arada lahmacunları gördüm.Harikalar ellerine sağlık canım.Nefisler.Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  32. Merhaba Sevgili Meral, yeniden kitap-kahve ve çikolata etkinliği düzenlediğimde sana da mutlaka haber vereceğim!
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  33. ooohh çok güzel eğlenmişsiniz hep birlikte amaa şu baklavalara bayıldım valla gözüm onlarda kaldı mımmm:)

    YanıtlaSil
  34. selamlar canim,

    biz mangal yaptikda resim cekmeye unuttum :-))

    benimde aklim yerimde degil hehe...

    canim hayr ola ya su depresyondan cikta devam yolla... sevmedigin komsuya dogru yolla :-)))

    canim inan benimde icim aciliyor sana yazinca, murat yanimda niye gülümsüyorsun askim diyor, merala yaziyorum dedim :)))

    sende senin esine cok selam söyle canim...

    istedigin zaman bana derdini anlat canim, bu aralar baya msnde´de oluyorum istersen adresleri degiselim, konusuruz :-))) yeterki sen iste...

    isden geldim bugün, baya yoruldum. patronlar bugün herkese dondurma siparis ettiler :))

    hehe cok süperler ya, ama simdi iyiyim, esimle oturuyorum birlikte, tek bisey bakayim dedim sayfamda, sen yazinca sanada ille yazmak istiyordum... :)))

    cocuklarini benim yerime cokkk öp... herkese selamlar,

    bu cuma günü nerdeyim biliyormusun, comedian mario barthin showuna gitcez :))

    adam cok komik esimin dogum gününe hediye etmisdim iki tane karti :)))

    bu cuma cok ama cok gülcez eminim hihi :))

    bu hafta sonu ne var biliyon, hic bisey keyf yapcaz hehehehe :)))

    öptüm seni canim,

    kendine ve ailene cok iyi bak...

    sevgilerimle aysel,

    hayirli aksamlar

    YanıtlaSil
  35. selam meral ciğim anneannen için başın sağolsun Rabbim cennette kavuştursun canım daha yeni haberim oldu kusura bakma nolur kendini toparlamana sevindim sağlıkla kal poğaça etkinliğine de beklerim sevgiler Aynur

    YanıtlaSil
  36. Meralcim bende şimdi öğrendim canım, başınsağolsun, Allah rahmet eylesin annene, mekanı cennet olsun canım.....

    Sevgiler
    Nagehan

    YanıtlaSil