4 Mayıs 2008

CIFTLIK GEZIMIZ




Öncelikle iyi bir hafta gecirmek dilegiyle herkese merhaba........

Biz cok güzel bir hafta sonu gecirdik.sizlerlede paylasmak icin kare kare fotagrafladim.

Pazar günü Kütahyali arkadaslarimiz EKIN ailesinin cifligindeydik.Cok güzel bir evleri var.Kocaman bahceleri,tavuklar,köpekleri var.Eslem bütün gün köpekle oynadi.O kadar cok oynamiski,arabada uyuya kaldi:))

Sagolsun arkadaslar bizim icin mangal yaktilar.Cok lezzetliydi her sey.tekrar tesekürler Hatice cim.
Cocuklar tavuklari yemledi.Yemleri yemelerini görmenizi isterdim..............
Bu arkadasda.tavuklarin reisi oluyormus kendisi.
Cocuklarin holluktan yumurtalari aldiktan sonraki sevincleri:))
Bu tabaktakilerde hakiki ciftlik yumurtalari.......


Bunlar bahcelerindeki ispanaklar.Hemen bir demet cikartip,salatasini yaptik.cok lezzetliydi vallahi. Bu otun adida yanlisim yoksa eger ilibidak yapragiymis.Böregi ve yemegi oluyormus.Ben dadina baktim.Ayni kuzukulak tadinda fakat eksisi yok denilecek kadar az.
Burasida arkadasin serasi.Biberleri ekmisler bile.Artik yaza bol bol toplariz degilmi Hatice:)))


15 yorum:

  1. hAYATIMMM ne kadar güzel bir gezi olmuş doğal hayat gibisi yok vallahi.Eslemde çok tatlı öppp benim yerimeee

    YanıtlaSil
  2. MERALIMMM COK G�ZEL PIR HAFTASONUYMUS GERCEKTEN HELE CIFTLIK YUMURTALARI,O G�ZELIM TAVUCUKLAR INANKI ICIM GITTI G�R�NCE.
    GRIL DE CABASIII EEE B�YLE G�ZEL ACIKHAVADA GRILSIZ OLMAZDI CANIM.
    ZIYARETIN VE YORUMUN ICIN COK TESEKK�R EDERIM MERALIM.
    SENIN ACMALARI YAPTIM SAHANE BIR TARIFMIS TESEK�RLER CANIM YAYINLAYACAGIM AMA �NCELIGI KATEGORIMDE AZ OLAN TARIFLERE VERIYORUM.HAMURISI KATEGORIME GIRECEK.ILERIKI G�NLERDE G�R�RS�N INSALLAK.
    DIYER O YAGLI TARIFI DENEMEDIM HEN�Z ONUDA ALDIM TARIFINIYA BAKALIM NE ZAMANA DENK GELECEK:)
    CANIMIN ICI IYI HAFTALAR DILERIM:)))

    YanıtlaSil
  3. günaydın canımm ohh valla harika olmuş ne güzel gezmişsiniz yumurtalar taze taze mangalda hazır afiyetler olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Meral'cim ne kadar güzel bir gün geçirdiğiniz fotoğraflardan belli :) Masadaki domatesler de bahçeden değil mi, renklerine hayran kaldım..

    YanıtlaSil
  5. canım ilk yorum gitmedi galiba.haftasonu harika geçmiş belli.çok güzel resimler..

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir hafta sonu tatili olmus canim,hele o yumurtalar söyle tereyagli pisireceksin himmm.Mutlu haftalar diliyorum.

    selamlarimla.

    YanıtlaSil
  7. ayy valla iyi oldugumu söleyemem :( bu ara sik sik basim catlarcasina agriyo.bi ara hastanelik oldum falan.kayinvalidemin hastaligi devam ediyor bende dolayisi ile orada kalmak durumunda kaliyorum o yuzden yazamiyorum.merak ettigin ve sordugun icin tesekkür ederim canim...

    bu ciftlik almanyadami yaa ben bi tanissam:) yeni ev aldim bahceli biliyosun ya:) bahcesinde biseyler yetistircemde inceliklerini ögrenirim hehe :)

    öpüyorum

    selamlar

    www.aynurdantarifler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir gezi olmuş özendim valla:) öpüyorum canım kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  9. selam arakadaşım,çok guzel bır hafta sonu olmuş gerçekten.benımde hayalımde bır gun çiftlgım olsun ısterım.ımrendım sana dostum.benım içinde gez:)
    goruşmek uzere canım...

    YanıtlaSil
  10. bende orada olmayi cok isterdim:))
    harika gorunuyor hersey
    arkadaslarinda emegine saglik
    selamlar

    www.enitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  11. www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  12. vallahi imrendim desem meralcigim..ne güzel bir ortam..Hersey cok güzelmis


    SEVGILER

    YanıtlaSil
  13. ne güzel geçmiş haftasonunuz değişikli insana ne kadar iyi geliyor değilmi.çiftlik hayatı hepimizin arzuladığı bir hayat olsa gerek çok doğal sağlıklı
    iyi haftalar dilerim sana cnm
    öptüm

    YanıtlaSil
  14. Çocuklar için bu tip gezilerin çok öğretici olduğunu düşünüyorum.Göstermesek yumurtanın nereden çıktığını inan bilmez bu apartman kuzuları(benim kuzulardan bahsediyorum) :)
    Yavrularında çok tatlılar maşallah...

    YanıtlaSil
  15. selam meralcim, çok güzel olmuş geziniz, imrenmedim desem yalan olur.

    YanıtlaSil