4 Ağustos 2010

KELEBEK PASTA



Merhaba arkadaslar.
Gecen pazar arkadasimizin kizinin dogum günü vardi.Beyza pastasini benim yapmami istedi.Eeee dogum günü cocugu kiz oluncada pasta kelebek pasta oldu.Beyza´nin sevinci gözlerinden okunuyordu.Buda bana yetti:)
Cok begendi pastasini.tabiki diger cocuklarda.haaa asil büyük bebeklerin daha cok hosuna gitti:))
Cok güzel bir parti oldu.Tekrar Beyzacim dogum günün kutlu olsun:))

Gelelim tarifine.......
MALZEMELER:
4 adet yumurta
1/5 bardak seker
yarim bardak sivi yag
2 bardak un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
KREMA MALZEMELERI:
3 paket sivi krema(schlag sahne)
3 tane krema sertlestirici
1 paket dr.oetker Qarkfein Erdbeer-geschmack
500 gr qark
3 yemek kasigi seker.
pembe gida boyasi ve renkli süsleme sekerleri
YAPILISI:
Kekimizi cirpip,orta boy yuvarlak firin tepsisine döküp,180 derecede yarim saat pisiriyoruz.Soguyunca enine ikiye kesiyoruz.Sonrada boyundan ikiye kesip,kesik taraflari disa gelecek sekilde ceviriyoruz.Kelebegin kanatlari ortaya cikiyor.Sivi kremaya sekeri,sertlestiriciyi ve dr.oetker Qarkfein Erdbeer-geschmackida katip,mikserle sertleseseye kadar cirpiyoruz.Qarkini ve boyasini ekleyip ikiye kestigimiz kekimizin arasina bolca koyuyoruz.kalaninida üstünü süslüyoruz.Ben sekerlerle süsledim.Siz istediginiz gibi sekil verip servis edebilirsiniz:)
AFIYET OLSUN
Diger Kelebek Pastanin tarifi buradahttp://peynirhosmelimi.blogspot.com/2010/03/kelebek-pasta-ve-muffins.html


17 yorum:

  1. ay canımmm çok güzel görünüyor ellerine sağlık.Bende geçen hafta karaorman pastası yapmıştım ama bloga koymamıştım fırsat olmamıştı.

    YanıtlaSil
  2. Çok şık ve leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok güzel olmuş.beyzayada uzun ömürler dilerim

    YanıtlaSil
  4. pasta çok güzel olmuş eline sağlık beyzaya sağlıklı mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  5. Canim ellerine saglik cok güzel bir pasta olmus .Dogum günü kutlu olsun Beyzacim saglik huzur dolu yasam diliyorum .Sevgiler canim öptüm.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık en güzelide onun gözlerindeki ışıltı degilmi
    canım arkadaşının kızına nice yaşlar dilerim sağlık içinde
    seninde emegine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. bu pastayı hep yapmak istiyorumda ne zaman yapacak olsam bir engel çıkıyor.Ellerinize sağlık nice sağlıklı yaşlara

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel omuş kelebek pasta ellerine sağlık Meralcim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. çok şık bir pasta olmuş..Küçük hanım'a yeni yaşında,sağlık,mutluluk ve ailesiyle birlikte güzel günler diliyorum..

    YanıtlaSil
  10. slm meral abla...

    nasilsin? insaALLAH iyisindir...

    hic geriye yazmiyorsun artik, kac defa yorum birakmisdim... galiba cok yogunsun...

    umarim iyisindir...

    bizleri sorarsin, allaha sükürler iyiyiz...

    sana hayirli günler dilerim ve güzel bir ramazan baslangici, öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  11. aaa cocuklarin tatili daha bitmedimi? bizimkilerin okullari basladi bile... biz iyiyiz meral abla, hamilelik iyi gecti... artik her an hazirli olcakmisiz, doktor öyle dedi :-)) karnimi bi görsen, koskocaman :-)) ama normal iste napcan hamilelik budur iste...

    resmen inan hep aklima geliyordun, yazmak nasip olmadi, ve dün illakine yazmak istedim :-))

    sonra nasip olmaz diye, artik hersey degisicek biliyon, pek nete takilmam bebis geldiginden sonra...

    sana hayirli günler dilerim...

    öptüm hayirli ramazanlar

    YanıtlaSil
  12. tekrar dogum günün kutlu olsun beyzacim o pastanin tadini bakmak isterdim nasip degilmis heralde meral bizede yaparsin bir pasta ne dersin ellerine saglik yüregine saglik...herkeze slm....h.öcal

    YanıtlaSil
  13. Tesekürler H. Öcal.
    Evet cok büyük bir lezzeti kacirdiniz:)
    Ama sorun degil,sizede yaparim bir tane.Selenay´in dogum günü ne zaman di beee?:))
    Selamlar.....

    YanıtlaSil
  14. kelebek pastan cok güzel olmus kizimizinda dogum günü kutlu olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  15. merlacim hosbuldum canim ziyaretin ve
    yorumun icin tesekkür ederim sanada hayirli
    ramazanlar olsun
    pastada enfes ellerine saglik canim
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  16. Hobidünyam woman forum adına;
    http://edacroche.blogspot.com/
    http://papatya68.blogspot.com/
    tarafından hazırlanmış olan; hobidünyam yemek etkinliğinin "5."si olan" sahur lezzetleri" etkinliğinin ev sahibeliğini,

    20 AĞUSTOS 2010 - 5 EYLÜL 2010

    tarihleri arasında mintininmutfagi.blogspot.com adresimde mintinin mutfağı olarak ben yapıyorum ve muhteşem lezzetlerinizle sizleri,kendi mutfağımda ağırlamak istiyorum.

    ***yapmanız gereken şey dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp,kendi bloğunuzda yayınlamak ve benim bloğuma yorum bırakarak haber vermek olacak.hazır olduğunu bildirdiğiniz tariflerinizi,ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ekleyerek linkinizle birlikte yayınlayacağım.hadi herkes mübarek ayın güzelliğiyle,sahurunda hazırladığı şık tarifleri bana bildirsin.
    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.davetiyeyi ulaştıramadığım aradaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...

    Not: blog sahibi olmayanlar da bu etkinliğe katılabilirler.hazırladığınız sahur tariflerini,resmiyle birlikte isminizi de yazarak (pepito_life@hotmail.com) adresime yollayın,ben de yayınlayayım:)

    LEZZETLİ PAYLAŞIMLARDA BULUŞMAK DİLEĞİYLE...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...

    YanıtlaSil
  17. İftar sofralarınız için lezzetli tariflerini hazırlarken, iftar sofralarınızı süsleyen tariflerinizi bizlerle de paylaşmaya ve birbirinden değerli hediyeler kazanmaya ne dersiniz?

    Çünkü biz bu Ramazan, Hamarat Abla olarak sofralarınızın lezzet ortağı MAGGI® sponsorluğunda lezzetli ve besleyici Fırında Tavuk tariflerimizi birbirimizle paylaşacağımız bir etkinlik düzenledik ve tarifleriyle bu etkinliği zenginleştirecek katılımcılara bazı hediyeler vermek istedik.

    Ayrıntılar için http://www.hamaratabla.com/

    YanıtlaSil