10 Mayıs 2010

iRMiKLi TOP TOP TATLI



Merhaba Arkadaslarim.........

Biliyorum arayi biraz fazla uzattim:(

Ama bende bu aralar biraz kiriklik mi desem,yorgunluk mu desem anlayamadigim bir durum var.Sizler kusura bakmayin artik.

Gecenlerde gelen misafirlerim icin yaptigim tatlimi sunuyorum sizlere.Benim misafirler bayildi bu tatliya.Sizler begenecekmisiniz bakalim?

Tarif Tilsimli Lokmalar dan.

MALZEMELER:

125 gr Margarin.

1 - 2 yemek kasigi sivi yag.

1 su bardagi yogurt.

yarim bardak seker.

1 bucuk bardak irmik.

1 tane yumurta.

2 bardak un.

1 kabartma tozu.

1 vanilya

SERBETI ICIN

4 bardak seker

4 bardak su

yarim limon suyu.

YAPILISI:Öncelikle serbetimizi kaynatip,sogumasi icin bir kenara aliyoruz.Bütün malzemeyi güzelce yogurup,hamur elde ediyoruz.Hamurdan kücük ceviz büyüklügünde koparip,yuvarliyoruz.Bu tatlilar hem kabaracak,hemde serbet cekdigi icin büyüyecegi icin kücük yapiyoruz.tepsiye dizip,180 derece firinda kizarana kadar pisiriyoruz.pisdikten sonra 3-4 dakika sonrada serbetini döküyoruz.

Servise hazir AFIYET OLSUN.

20 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık Meral hanım afiyet şeker olsun..uzun zamandır yazmadığınızı görünce meraklanmaya başlamıştım..çok şükür döndünüz..hoşgeldiniz..:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller. Ellerinize sağlık. Bunlardan babama yapmak gerek. Nasıl da yerdi.

    YanıtlaSil
  3. Meralcim bu nasıl değişik ve hoş bir tatlı.. çok beğendim.. ellerine sağlık..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Meralcigim...harika bir tatliya benziyor, ellerine saglik,sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  5. guzel olmustur mutlaka deneyecegim ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  6. Vallahi Meral arayi cok actin.....
    Ama bu yaptigin toplarla kendini affettirdin hadi bakalim.!

    YanıtlaSil
  7. Cok leziz görünüyor canim ellerine saglik

    YanıtlaSil
  8. Canim benim, gercekten özlettin kendini... Harika bir tatli tarifi vermissin... ellerine saglik.... Ama ben kendime söz verdim, yaza kadar sadece bakicammmm... Yemicemmmmm.... (Bakalim ne kadar turabilicem sözümü) Sevgilerimle seni cokkkk öpüyorum....

    YanıtlaSil
  9. Tam yenilesi görünüyor elinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. benim seveceğim kesin .ellerinize sağlık.hiç sormayın o kırıklık bendede var çok yorgun ve halsizim.

    YanıtlaSil
  11. Ellerine saglik meral abla,tarifden baya cok toplar cikiyor...

    Iyi haftalar diliyorumm...

    YanıtlaSil
  12. Canim,
    bende diyordum bu kiz nerelerde diye, ama artik yine aramizda olmani bilmek cok güzel bir duygu!

    Tatlin icinde de harika olmus ve ellerine saglik diyorum ve hemen gidiyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. selam ellerine saglik cok lezzetli görünüyor tatli,sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. kırgınlık da yorgunluk da havalardandır.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  15. selamlar meral ablacigim benim, birtanem :-)))

    özlettin kendini hemde cooooooooooookkkkkkkkk

    insaALLAH iyisindir...

    tatlilar süper olmus, ellerine saglik. tarifide baya basit... onu yiyince ici nasil böyle az sert mi yoksa yumusak puf puf :-)) agzinda eriyordur dimi?

    bileyimde ona göre bende yaparim hihi

    hadi öptüm seni hoscakal

    YanıtlaSil
  16. meralcim, cok gecmis olsun canim...ama arayi böyle uzatipta bizi nefis tariflerinden mahrum etme canim benim...
    kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  17. ELLERİNE SAĞLIK MÜTHİŞ GÖZÜKÜYOR, ŞERBETLİ TATLI OLDUMU HİÇ DAYANAMAM.

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık cnm.ırmıgın her turlusune bayılırım.sevgıler

    YanıtlaSil
  19. merhaba bende daha önce almıştım aynı siteden tarifi.çok güzel paylaşımları var devamlı takip ederim...sizde de görünce dayanamadım yaptım dün.bana kemalpaşa tatlısı gibi olacak izlenimini verdi resmi.ama bereketli hafif bir tatlı oldu.sizin şerbetiniz koyu kıvamdamıydı.ben 10 dk.kaynattım.tatlım sanki az tatlı gibi oldu.hani koyu olursa şerbetini belki çekmez diye..bide kemalpaşa tatlısına tabiki benzemiyor.değişik bir tatlı.yalnız ben şekerpareyi değişmem bu tarife.ille de şekerpare derim.:)sevgiler.sevilay

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Sevilay...
    Yorumunuz icin tesekürler.
    evet dediginiz gibi cok hafif bir tatli oluyor.Kemalpasaya benziyor sekli ama tadi farkli.bende sizingibi düsünmüsdüm önce:)
    ben serbetini biraz fazla kaynattim.Ama yinede cabuk cekti serbetini.Cok tatli degil zaten tarifide.
    Ziyaretiniz icin tekrar tesekürler yine beklerim:))

    YanıtlaSil