31 Mayıs 2010

TENCEREDE PAMUK POGACA



Merhaba arkadaslar.

Tekrar karsinizdayim.Yine soguk ve yagmurlu bir gündeyiz:(((

Bize yaz gelmiyecek galiba:( Ne yapalim Almanya´da böyle iste........

Neyse gelelim tarifimize.

TENCEREDE POGACA

1 bardak süt

1 bardak su

1 bardak sivi yag

2 tane yumurta (birinin sarisi üstüne)

1 adet yas maya

3 yemek kasigi seker

1 tatli kasigi tuz

aldigi kadar un

Ici icin ben kiymali harc kullandim.Siz istediginizi koyabilirsiniz.

YAPILISI:

Büyükce bir tencerenin icine un haric bütün malzemeyi koyuyoruz.Ocagimizin altini acip,elimiz sicagi hissedesiye kadar karistiriyoruz.Cok isitmayin!Yoksa mayamiz kabartmaz.Ocaktan alip,aldigi kadar unla yoguruyoruz.Kapagini kapatip mayalanmasini bekliyoruz.

Mayalanan hamuru tezgahda acip,ücgenlere bölüyoruz.Aralarina harc koyup sariyoruz.Tepside biraz mayalanip firina veriyoruz.180-200 derecede pisiriyoruz.

AFIYET OLSUN.

10 yorum:

  1. en kısa sürede deneyecegim çünkü degişik geldi bana.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  2. Canim benim, öncelikle biraktigin yorumuna cok tesekkür ediyorum.... Ve de poacan icin ellerine saglik diyorum... Umarim ikinci bulusmada yine biraraya geliriz.... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. meralcigim...bu pogacalar bir harika, bende de buna benzer bir tarif var.Ellerine saglik, bu arada sende katilacakmisin bulusmaya? Büyük bir ihtimalle 27 Haziran da bende(bielefeld´de) toplanalim diyoruz...haberlerini bekliyorum,sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik meralcigim nefis olmus pogcan afiyet seker olsun .Sevgiler canim öptüm.

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar pamuk poğça ismide kulağa çok hoş geliyor...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık.Yumuşacık ve Kışkırtıcı görünüyor.
    sevgiler*

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık nefis olmuş.

    YanıtlaSil
  8. canim özletin kendini...poacalarin harika görünüyor pofuduk pofuduk....ellerine saglik canim
    bu ara elmali kurabiyelerini denedim, tek kelime ile harika oldu, tarif icin tesekkür ederim canim

    YanıtlaSil
  9. meralcim nerelerdesin sen ya insallah hersey yolundadair pogacalarin enfes vede degisik olmus denemek lazim bu arada bulusmaya katiliyormusun ???
    sevgiler öptüm

    YanıtlaSil
  10. Canim,
    bu pogacalar cok ama cok nefis görünüyorlar, degisik bir hazirlama teknigiymis bu ayrica.

    Ellerine saglik diyorum canim benim.

    Bulusmaya gelemiyorsun diye okudum bir yerlerde, hayrola insallah ters bir durum yoktur. Bir arada yazmistin galiba ise basladim diye, belki yogunlugun bu yüzdendir. Sana kolayliklar diliyorum.

    Seni kocaman öpüyorum ve sevgilerimi birakiyorum.

    Hoscakal

    YanıtlaSil