28 Ocak 2010

PATATESLi ET HASLAMA


Arkadaslar

her yerde kar var.Bu sebeble evden disari cikamaz olduk.Disarisi cok soguk.

Bu kis günene özel haslama yemegimle burdayim.

MALZEMELER:

1 kilo dana eti.

4 adet patates.

tuz,su.

YAPILISI:Etimizi yikayip,üzerini gececek kadar su ile kisik ateste haslamaya birakiyoruz.Etimiz hemen hemen pismeye yakinken icine soydugumuz patatesi ve tuzunu atip,kisik ateste devam ediyoruz pisirmeye.ben sade yaptim.Eger siz salcali isterseniz katabilirsiniz icine.Patatesler yumusayinca servise hazir demektir.

hepsi bu kadar yaninda salatayla harika...

AFIYET OLSUN.

15 yorum:

  1. meralcim ellerine saglık annem çok sever yemeği görünce aklıma düştü bak ne yapsam akşam onamı gitsem..
    canım benim ellerine saglık afiyet bal olsun..

    YanıtlaSil
  2. Hem sağlıklı hemde harikaa bir lezzet nefiss olmuş...Ellerinize sağlık...
    Sevgiler...

    www.gonuluncelezzetler.com/

    YanıtlaSil
  3. Tam kıs yemegı cok guzel olmus
    Afıyet olsun... sevgıler

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik cnmm saglik bir yemek olmus

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglik arkadasim... Ben de bayilirim bu yemege... Hem saglikli, hem leziz... Burada cok yogun bir kar yagisi var... Ne yapiyoruzzz... Seviiiimmmm,,,, Ondan bir ses gelmedi henüzzzz... En son yarin aksam son karari verelim, bulusuyor muyuz, yoksa ne yapiyoruz.... Öptüm canim benim...

    YanıtlaSil
  6. Buyuk oglusumun kulakalri cinlasin.
    Cok sever harslamayi.Heleki girip falan olsun mutlaka ister.
    Ellerinize saglik
    Sevgiler,
    Sefa

    YanıtlaSil
  7. Ellerıne sağlık lezzetlı oluyor.
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  8. bende dün haslama yaptim, bu soguk havada cok iyi oluyor
    ellerine saglik canim
    bulusma:
    simdiye kadar 3 kisi iptal etti
    7 kisi geliyor
    büyük bir ihtimale bulusma olacak...
    benden haber bekleyin en gec bu aksam saat 9.da haber yazarim
    sevim

    YanıtlaSil
  9. Meral'cığım,ellerine sağlık.annem de çok yapar,çok severim ben de .afiyet olsun canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık arkadaşım. Etin en güzel hali bece...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. canim benim selamlarrrrrrrrrrr

    nasilsin? insaALLAH iyisindir...

    haklisin nadir yaziyom dimi inan ev insaatdan dolayi subatda tasincaz canim, simdi fliesenler yeni bitti laminat su bu diyince vakit geciyor inna, iyisin umarim.

    öpüyorum seniii

    YanıtlaSil
  12. nefis görünüyor canım..ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Hımm gerçekten tam bir kış yemeği ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  14. bulusmadan son haber
    arkadaslar ben Pazar günü saat 11.00 de orda oturup cayimi iciyorum,
    benimle sicak bir cay icmek isteyen olursa buyurup gelsin...

    YanıtlaSil
  15. ımm nefis ellerine sağlık
    buluşmanın güzel geçmesine de sevindim
    mutlu haftalar

    YanıtlaSil