13 Ocak 2010

DOSTLUK ÖDÜLÜ


Merhaba arkadaslar.
Sevgili arkadasim,dostum http://seviminsayfasi.blogspot.com/ bana bu ödülü layik görmüs.Cok cok tesekür ediyorum.Beni cok mutlu etti.Hayirlisiyla 31.01.2010 da Dortmunt da bulusacagiz arkadaslarimizla.
Bizler bu sanal alemde cok güzel dostluklar kazandik.Birbirimizi hic görmeden o kadar güzel tanisip,kaynastik ki inanmak zor gelebilir disardan bakanlara.Ama inaninki bizim aramizdaki dostluk hic karsilik beklemeden olusan dostluklar.
Bu sayfayi acdigim günden beri beni hic yalniz birakmayan bütün arkadaslarima tesekür ediyorum.
Bende benim blogumu takip eden,beni seven,benimle paylasimlarimi paylasan bütün arkadaslarima bu ödülü gönderiyorum.

4 yorum:

  1. Canım dşostlukların daim olsun...

    YanıtlaSil
  2. Sevgi dolu ,gönüllden dostlarla karşılaşman dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. Canim dostum senin icin bir sey var blogumda alirsan sevinirim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canim dostum senin icin bir sey var blogumda alirsan sevinirim sevgiler

    YanıtlaSil