7 Temmuz 2009

TAHILLI EKMEK ve SANAYAGLI BÖREK


Merhaba arkadaslar.
Nasilsiniz bakalim?Bizler iyiyiz:))Izin hazirliklari hizla devam ediyor.Bu aralar yemekle fazla ilgilenemiyorum.helede tatli seyler canim istiyor ama elim ermiyor.Birisi yapsada yesek demi:)))
gecen gün benim meshur SANAYAGLI BÖREK den yaptim.Yine cok güzel oldu.Denemek isteyenler TARIFI buradan alabilirler.

Birde dün bu tazecik ekmegi yaptim.harika oldu.bizim burada marketlerde siyah ekmek unlari var.Ben tahilli olanindan denedim

.Bu paketlerde mayasi ve tuzu icinde oluyor.Sadece yogurdum,dinlendirdim ve pisirdim.Hepsi bu kadar.AFIYET OLSUN.

6 yorum:

  1. ellerine sağlık canım. ikisi de harika görünüyor.afiyetler olsun.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Canım sanayağlı böreği not aldım harika gözüküyor ellerine sağlıkk...

    YanıtlaSil
  3. Börekte ekmekte nefis ikisinede hayır diyemem ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. hayırlı tatiller... Allah güle güle gidip dönmek nasip etsin...
    çocuklara dikkat et canım... burada ishal , mide bulantısı salgını var...
    böreğin ve ekmeğin çok güzel olmuş....ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Canım tatil için hazırlıklar başlamış,heyecan vardır eminim..Kolaylıklar diliyorum..Tahıllı ekmek ise mis gibi kokmuştur ..
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. merhaba hayırlı yolculuklar ekmek mis gibi ellerinize sağlık blogunuzu bugun ilk defa gördüm ve çok güzel şeyler var

    YanıtlaSil