5 Mayıs 2009

MIMLENDIM

BU güzel bebek benim kuzenimin kizi EDA
MADDELER HALINDE BEN

Vallahi ne yazacagimi bilemiyorum.Insanin kendini anlatmasi cok zor birseymis.

ALLAHIMA sükürler olsun saglikli iki tane evlada sahibim.


Güzel bir evliligim mutlu bir yasantim var.

Birtek sorunum gurbetlik.Sagolsun esim her sene izine götürüyor.Ve bu hasretlik az da olsa hafifliyor.

Genelde dünyaya gülümseyen bir insanim.Karsimdaki herkesi kendim gibi bilirim.

Cabuk arkadaslik kurarim.Dostlarimi ziyaret etmeyi severim.

Evlenmeden önce annemin her dedigini kendi alehime sayar,kendi dedigimi yapardim.

Ama simdi anladim ki annecim hakliymis HER KONUDA:)))

Cabuk sinirlenmem.Bazende cileden cikabilirim.Fakat hic küs kalamam.

Birde gecmisle ilgili seyleri hic hatirlayamam.Unutkanlik var galiba:))

Evde kendi kendime kafa dinlemeyi cok severim.Kitaplarimla zaman gecirmek en büyük zevkim.

Hayvanlari ayrim yapmaksizin hepsini cok severim.Bir köpege sahip olmayi cok isterdim.(ortam elvermiyor ama)

Daha fazla yazamiyorum.Benden bu kadar.Bende arkadasim AYSEL´i ve SERAP´i mimliyorum.

Hadi bakalim sira sizde.

4 yorum:

  1. Canim ne güzel bu mim sayesinde seni biraz daha iyi tanimis oldum. Ben de köpekleri cok severim ve sahip olmak isterim ama sende oldugu gibi ortam müsait degil.
    Resimdeki bebiste masallah cok seker, Allah bagislasin, nazarlardan korusun insallah. Sevgilerimle canim.

    YanıtlaSil
  2. Eda çok güzel bir bebek,maşallah...

    Yazdıklarını keyifle okudum...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. canım sen kendini az anlatmışsın...eminim hakkında söylenecek daha ne güzel özellikler vardır..

    insanın kendini anlatması zor gerçekten:)

    öpüyorum seni..

    edada çok tatlı bir bebek..maşallah....

    YanıtlaSil
  4. selamlar meralcim

    GÜNAYDIN :)))

    nasilsin canim? insaALLAH iyisindir... beni sorarsan elh iyiyim canim,

    ay havalar cok bozdu canim yaaa, cok yagmurlu hamburg :((

    canim beni mimledin ay seviyorum seni ya süpersin, canim sorular yokmuydu, cevap vermek icin, senin yazilarini okudum ya uyuyorum yada anlamadim yani hangi konuya soru ya cvp verdin diye, sakin ay deli kiz deme :)))

    canim sana ailenle birlikte güzel bir gün dilerimmm...

    Meralim benim senin yerin ayri, bazen artik pek vaktim olmuyor canim neubaugebietde arsa aldik, ev yapcaz, evi düzenliyorum görüntüsünü hangi tas hangi renk, hangi büyüklük profiler skizzeleri yapmaya basladi biliyon, hem kendime yeni mutfak bakiyom illa kochinselle istiyom secemiyorum iste :))

    yani aniyacagin yaklasik her cumartesi mutfak bakmakdaydim, ve diger günlerde ev aklimda :)))

    canim öpüyorum seni

    kendine cok iiy bakkk

    sevgilerimle Aysel

    YanıtlaSil