19 Mayıs 2009

CEVIZLI KURABIYE Ve 43. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ


Merhaba arkadaslar.
Biliyorum arayi biraz uzattim.Ama bu güzel kurabiyelerle kendimi affettiririm belki ne dersiniz?
Bu kurabiyeleri sevgili http://asimelek58.blogcu.com/ arkadasimiza gönderiyorum.
MALZEMELER:
3 tane yumurta.(birinin sarisi üstüne)
1 su bardagi seker.
1 su bardagi sivi yag.
1 su bardagi yogurt.
1 paket kabartma tozu.
1 cay kasigi karbonat.
Aldigi kadar un.(yumusak bir hamur oluyor.
YAPILISI:
Bütün sivi malzemeleri elimizle cirpip,unu ve kuru malzemeleri yavas yavas ekliyoruz ve güzelce yoguruyoruz.Elimizle yuvarlayip,tepsiye diziyoruz.Üzerine yumurtasini sürüp,cevize batiriyoruz.180 derecede kizarana kadar pisiriyoruz.AFIYET OLSUN.

12 yorum:

  1. CANIM KATILIMIN İÇİN ÇOK TESEKKÜRLER ELLERİNE SAĞLIK TEKRAR BEKLERİM TARİFİN YAYINDA SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor cnm ellerine sağlık olsada yesem:):)

    YanıtlaSil
  3. Ceviz kurabiyelere çok yakışıyor nefis görünüyorlar ellerine sağlık canım kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. HARİKA OLMUŞ CANIM....KURABİYENDEN ALDIM KAHVEMİN YANINA... ELLERİNE SAĞLIK CANIM...KOLAY GELSİN..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım benim.
    Ne kadar güzel olmuş.
    Miss gibi kokusu buralara kadar geldi.
    Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  6. Meralcim affettik gitti bile :)Nefis olmuş kurabiyeler,ellerine sağlık...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Valla ben affederim bu kurabiyeler için :) Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. özletiyorsun kendini meralciğim.yapma böyle!!kurabiyeler nefffis.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Meral'cim,
    ben cevizi keklerde ve bu tür cörek, kurabiyelerde cokkkkk severim, sende tam benim damak zevkime göre hazirlamissin, etkinlige yakisir bir tarif olmus, ellerine saglik diyorum.

    Selamlar ve kocaman öptüm..

    NOT:
    Sizin su REMZI bebegin kocaman iri ve güzel gözlerine bayiliyorum, Allah nazarlardan saklasin!

    YanıtlaSil
  10. canim
    enfes olmus kurabiyelerin cevizli
    olunca akan sular durur benim icin
    kendini bu kadar özletme sevgiler
    hayirli cumalar

    YanıtlaSil
  11. selamlar canim

    iyi aksamlar

    havalar güzeldi sesin cikmiyor artik, bu nedir biliyonmu typisch meral :)) hemen güneisn tadini cikar hihi :))

    canim nasilsin? insaALLAH iyisindir, ben bugün baya yorgunum, erkende yatmayi düsünüyom dinlenmem gerekiyor :))

    canim hayirli aksamlar dilerim

    hoscakal

    YanıtlaSil