26 Ekim 2008

BIR HAFTA SONU GEZMESI

Merhaba arkadaslar.Bugün sizlere sevgili arkadasim Hüsniye´nin yemeklerini yayinlayacagim.Gecen hafta sonu tam 6 aile onlardaydik.Kendisi bizim icin bu mamalari hazirlamis.Sagolsun cok beceriklidir.Ellerine saglik hepside birbirinden lezzetliydi.Sirasiyla menüdekileri tanitayim.
Ilk önce mercimek corbasi ve kuru fasulye vardi.Ardindan.....
Pilav,kiymali patlican,manti ve döner.Tatli olarak gül tatlisi.Süperdi.Kalbura basti tarifinden yaptigini söyledi arkadas.Kahvenin yanina da meyvali pasta.

14 yorum:

  1. selam canım.yemekler harika..ben en çok tatlılara bayıldımmmm.eline saglık arkadaşının.sizlerede afiyet olsun.sevgiler.
    http://hunerlieller.net

    YanıtlaSil
  2. Husniye hanimin ellerine saglik masallah çok becerikliymis,hepsi sahane gorunuyor...sizlerde afiyetle yemisinizdir insallah...opuldun

    YanıtlaSil
  3. ay canim yemeklerin hepsi birbirinden lezzetli olmus hüsniye arkadasin ellerine saglik, ben pastalara bittim mmmmmh
    hepinize afiyet bal seker olsun

    YanıtlaSil
  4. Meralcim 6 aile ağırlanmış vallahi bravo.Sofradakiler şahane ,sizlere afiyet olsun...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. harika bir sofra bu maşallah arkadaşına ellerinize sağlık...

    hepsi birbirinden gzüel valla..

    sevgiler canı öptüm

    YanıtlaSil
  6. OFF meyveli pastaya bittim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. selam canim
    hüsniye hanim bayagi marifetliymis yani ellerine saglik arkadasinin sizide cok güzel agirlamis sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canımmm nasıl güzel yemekler pastalar öyle onlar vallahi canım çektiiii.Arkadasın çok marifetliymiş.Ellerine sağlık olsun.Hayatım mantar toplamaya gitmişsiniz ne kadar büyükler onlar öyle dikkat et aman ha zehirli falan olmasın.Çok öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  9. canım bayramın kutlu olsun cumhuriyetimiz sonsuz olsun...sevgilerimle

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  10. Afiyet bal şeker olsun benim yerimede yeseydin hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  11. höşmelimim hayatım bitanem sonunda 36 beden oldum döndüm aranıza:)) sitemede yazı koydum:) valla biraz ara verdimmi herkes eniştenden şüpheleniyo:) çok öptüm
    bu arada nefis şeyler yapmışsın kızım dur biraz ara ver bak sende benim gibi doğum zamanında olduğum gibi 46 beden olcan sonra . çok öpüyorum yemekler tatlılar nefis ama ben hala tatlılara bakamıyom:))

    YanıtlaSil
  12. meyveli pastada gözüm kaldı söliyim..harika görünüyor..arkadaşının ellerine sağlık böyle arkadaş dostlar başına:))



    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. canım hüsniye hanımın ellerine sağlık çok güzel yemekler yapmış.e arkadaşı belli canım :)
    sevgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
  14. SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
    Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

    http://porselendemlik.comhttp://birdemliksohbet.comhttp://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 29 için 03.11.2008 -16,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 29 EV SAHİBESİ OLARAK http://karabiberinmutfagi.blogspot.com/ OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…

    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 29" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
    C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.
    SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
    TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..

    YanıtlaSil