6 Ağustos 2008

IZINE DAIR

Tekrardan merhaba arkadaslar.


Gelen hosgeldin mesajlari icin tesekürler.Hepinizi inanin cok özlemisim.Evet tatil cok güzeldi ama sonunda yine evli evine,köylü köyüne degilmi?Hayat devam ediyor.Ilk zamanlar biraz gurbet sendromu cekerim ama ne yapalim:((


Arkadaslar Remzi icin güzel mesajlariniza tesekürler.Benden baska herkez bakiyorumda bu güzel duyguyu yasamis .Helede Keskinli arkadasimiz 13.kez.Masallah diliyorum:))Darisi benim basima.Yok iki kardes oldugumuza göre olmaz:)))
Evet arkadaslar.Hepiniz dogru tahminlerde bulundunuz.O kazanlarda kaynayanlar,tavuktu.neden o kadar cok derseniz?Bütün köylü icin pistilerde o yüzden.Tavuklu bulgur pilavi oldular.Kayinvalidemlerin gecmis Haci Hayirlarini yaptik.Köyümüzde bir adettir.Bütün köy halki davet edilir,mevlüt okutulur ve arkasindan herkese yemek verilir.iste bende yapilan bütün yemeklerin resimlerini cektim sizin icin.Bakalim bizim köyün yemeklerini begenecekmisiniz? :) :)


O tavuklar bir gece önceden temizlenip,yikandilar.Sabah erkendende kazanlara koyuldular.Bir mola anindan görüntü.NOT:Eger es dost olmasaydi hayatta 100 tavugu temizleyemezdik.Elleri dert görmesin.Taze fasülyemiz.Misss gibiydi ohh.Domates soslu et kavurma.Buda ne derseniz eger?Bu kazandada un helvasi kavruluyor.Un helvasinin son hali.Gercektende tam kivaminda bir helvaydi.Ve bu islerin sonunda kurulan sofra.nelermi vardi?Tavuklu sehriye corbasi,pilav,etli nohut,et kavurma,taze fasulye,tursu,helva

11 yorum:

  1. Ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor yemekler.Eski gelenekler ne güzelonları yaşatmak da öyle. Artık çok az kaldı böyle şeyler,kıymetini bilmek lazım.ben çok severim kalabalık sofraları,davetleri,paylaşımları,güzel gönlünüze sağlık...Hayrınızı allah kabule tsin.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. MERALCİM HOŞGELDİN TATLIM SEFALAR GETİRDİN

    Gönlünce bir tatil geçirmen çok sevindim. O masada olmak ne gzüel olurdu valla. bu tür geleneklerin yaşatılıyor olması çok gzüel bişey.. sözüm meclisten dışarı sakın üstüne alınma ama yurtdışında yaşayıp böyle şeyleri bağnazlık olarak gren insanlar gördüm ve kınadım .. sizin gibi insanların var olması gerçekten mutluluk verici biz buyuz böyleyiz yozlaşmaya kendini avrupalı sanıp kibirlenmeye hiç gerek yok...

    anaa konuyu nereye getirdim canım dediğim gibi sözüm meclisten dşarı haa..seninle gurur duydum tatlım .. rabbim hep mutluluklar nasip etsin size..

    ayrıca hala olmuşsun tebrikler .. sen daha durr hele sana alaa allaaa deyip bağırmaya başlasın asıl o zaman havalara ucacaksın.. tescillenmiştir tarafımdan ...

    anaa ne çok yazdım yaaav gevezeliğim tuttu affet tatlım..

    çok öptüm seni tekrar hoşheldin

    YanıtlaSil
  3. 41 Kere maşallah neler neler yapılmış öyle...Hamarat hatunların hepsi bir arada...

    YanıtlaSil
  4. meralcıim günaydın tatlım..

    mesajına çok teşekkürler canım kızımda eşimde daha iyiler çok şükür rabbime..

    canım senin ruhunun güzelliği yüzüne yansıyor ne isen o olmak her babayiğidin harcı değil tabrikler... çook öpüyorum seni canım...

    mısır ekmeğime iltifatın için teşekkürler gülüm ... mısır ekmeğimde bende pek mutlu olduk .. şimdi gidip yeni bir kek tarifi hazırlayıp ekleyeyim bloga bakalım beğenecekmisin.. hadi ben kaçtım canım sevgilerimi bıraktım sana öptüüm

    YanıtlaSil
  5. günaydin canim meralcim nasilsin?

    ay bu resimleri görünce köyümüz aklima geldi :))

    cok güzel bir vakit gecirmissin ama daha kimbilir neler anlaticaksin, daha bitmemisdir tatil zamanin anlatmalari :))

    hepsini bilmek istiyoz hihi :))

    isdeyim uykuluyum :)) kosturdum ise bugün gec kalmiyim diye hihi :))

    cuma günleri genelde cok is yok, bazen evet bazen hayir :)) hic bilinmez...

    canim sana hayirli cumalar dilerim, iyi bak kendine...

    görüsmek dilegiyle öptümmmm

    YanıtlaSil
  6. canim
    vallahi bir an kendimi köyde sandim tüm duygularim ayakta aglamakli bir haldeyim bizim oralarda aynidir es dost toplanir böyle güzel olaylarda
    ayrica benden bahsetmende ayri bir sevindirdi olsun iki kardeste olsa bellimi olur bakarsin söyle 10-15 yegen oluvermis :)))))
    sofrada tam bir ziyafet tüm yapanlarin ellerine saglik öptüm canim sevgiler

    YanıtlaSil
  7. günaydın meralcim..

    mutlu , huzurlu sağlıklı bir hafta sonu geçirmen dileğiyle her şey gönlünce olsun tatlım

    sevgilerimle öptüüm

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin Meral. :)

    Ne güzel fotoğraflar ne lezzetli yemekler..

    Bir kere hep birlikte yapılan herşey ayrı güzel olur. Her biri birbirinden leziz. Yapanların ellerine sağlık..

    Sıcacık sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Meral'cim beğenmez olur muyuz, sizin köyün hanımları pek marifetlilermiş.. Hele de onca kişi için un helvasını nasıl kavurdular, hem de tam kıvamında? Emeği geçen herkesin ellerine emeklerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Sende hoşgeldin canım.Bende tatilden döndüm:((bitti ne yazıkki.Aman o ne güzel yemekler öyle bir gün gelsemmi acaba sizin köye:))Ellerine sağlık emeği geçen herkesin.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  11. merhaba, sitenizi eklen.blogspotta görüp , bütün tariflerinizi gezdim...hepsi leziz ama odun ateşinde pişen yemeğin lezzeti de hiçbirşeye değişilmez...emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil