30 Nisan 2011

DERNEKTE CiG KÖFTE



Uzun bir aradan sonra merhaba:)
Arayi cok uzattim biliyorum.Zaman ayiramiyorum artik eskisi gibi.Lütfen kusuruma bakmayin.
Blog arkadaslarima ziyarettede bulunamiyorum.Ama bilinki aklim hep sizlerde:((
Bu cig köfteler 1 ayi geckin arsivimde bekliyor.Dernekte kadinlar arasinda yaptik.Harika oldu cig köfteler.Biz bayila bayila yedik.Evede getirdik.Eslem´in cig köfteleri götürüsü cok hosuma gitti ve resimledim:)
Ben tarif veremiyorum malesef.Cünki ben yapmadim.Aradanda zaman gecti ne koyduk icine hatirliyamam.O yüzden kusuruma bakmayin.:))
Selamlar sevgiler.

3 yorum:

  1. Haftaya blog toplantisina gelirsen seni affedecegiz Meralcim....Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kücük yavruya afiyet olsun mmmmhhhh...

    YanıtlaSil
  3. Arşivde bekleyen resimler sanırım tüm bloggerların sorunu.Hayat çok hızlı akıyor yetişemiyoruz belkide.Bloğunuz süper çiğköftelerde öyle.

    YanıtlaSil