30 Nisan 2011

DERNEKTE CiG KÖFTE



Uzun bir aradan sonra merhaba:)
Arayi cok uzattim biliyorum.Zaman ayiramiyorum artik eskisi gibi.Lütfen kusuruma bakmayin.
Blog arkadaslarima ziyarettede bulunamiyorum.Ama bilinki aklim hep sizlerde:((
Bu cig köfteler 1 ayi geckin arsivimde bekliyor.Dernekte kadinlar arasinda yaptik.Harika oldu cig köfteler.Biz bayila bayila yedik.Evede getirdik.Eslem´in cig köfteleri götürüsü cok hosuma gitti ve resimledim:)
Ben tarif veremiyorum malesef.Cünki ben yapmadim.Aradanda zaman gecti ne koyduk icine hatirliyamam.O yüzden kusuruma bakmayin.:))
Selamlar sevgiler.

5 yorum:

  1. Haftaya blog toplantisina gelirsen seni affedecegiz Meralcim....Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kücük yavruya afiyet olsun mmmmhhhh...

    YanıtlaSil
  3. 30 Nisan - 25 mayıs 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 13.'si olan "Diyet ve diyabetik Tarifler" etkinliğine ben http://www.tadinadoyamadim.blogspot.com olarak ev sahipliği yapacağım.


    Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.Birden fazla tarifle katılabirsiniz
    Bunun için yapmanız gerekenler:
    Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobi dünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber vermelisiniz.

    Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
    Siteniz yoksa; tadinadoyamadim@hotmail.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


    Diyet ve Diyabetik tariflerinizi 25 Mayıs'a kadar bekliyorum.


    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

    YanıtlaSil
  4. 30 Nisan - 25 mayıs 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 13.'si olan "Diyet ve diyabetik Tarifler" etkinliğine ben http://www.tadinadoyamadim.blogspot.com olarak ev sahipliği yapacağım.


    Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.Birden fazla tarifle katılabirsiniz
    Bunun için yapmanız gerekenler:
    Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobi dünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber vermelisiniz.

    Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
    Siteniz yoksa; tadinadoyamadim@hotmail.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


    Diyet ve Diyabetik tariflerinizi 25 Mayıs'a kadar bekliyorum.


    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

    YanıtlaSil
  5. Arşivde bekleyen resimler sanırım tüm bloggerların sorunu.Hayat çok hızlı akıyor yetişemiyoruz belkide.Bloğunuz süper çiğköftelerde öyle.

    YanıtlaSil