22 Ocak 2009

GÜL TATLISI





Merhabalar arkadaslar.


Nasilsiniz? umarim iyisinizdir.Ben bu aralar bayagi yogunum.Aklim hep sizlerde.Fakat herkesi ziyaret etmeye vaktim olmadigi icin bayagi üzgünüm.Ilerki günlerde bu yoklugumu telafi edecegime dair söz veriyorum.


Gelelim tarifimize.bu güzel tatlilar Hüsniye`ye ait.Daha önceleri onun davetini yayinlamistim.Iste o yemegin tatlisiydi GÜL TATLISI.Cokta güzel olmustu.bende sizlere tarifini vermek istedim.Arkadasim Kalbura Bastinin hamuruyla yaptigini söyledi.Aynen aktariyorum.


MALZEMELER:yarim su bardagi süt


200gr margarin,1 cay bardagi yogurt,1tane yumurta


1paket kabartma tozu


Aldigi kadar un ve ceviz veya findik


SERBETI ICIN


3 bardak seker


4 bardak su


Yarim limon suyu


YAPILISI:Hamurumuzu güzelce yogurup hazirliyoruz.Bir yandanda serbetimizi kaynatiyoruz.önceden yaparsak iyi olur.Cünki tatlilar sicak ,serbeti soguk dökecegiz.Hamurumuzu merdaneyle aciyoruz.Cay bardaginin agziyla kesiyoruz.3 adet yuvarlagi üst üste yerlestiriyoruz.benim önceki Gül tatlima bakarsaniz daha iyi anlarsiniz.Bu daireleri rulo yapip,ortasindan kesip tepsiye diziyoruz.180 derecelik firinda pisirip,serbetini döküyoruz.AFIYET OLSUN.

9 yorum:

  1. cok guzel gorunuyor,afiyet olsun
    goruntusunu cok seviyorum bu tatlinin tadi enfes olmali,sevgiler canim

    YanıtlaSil
  2. ımmmm nefis olmuş ellerine emeklerine sağlık
    öpüldün cnm

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık Meralciğim,harika görünüyor tatlın.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. öncelikle itiraf etmeliyim çok güzel görünüyorlar eminim tatları da çok güzeldir.
    şu çok kızıpta izlemekten vaz geçemediğim "yemekteyiz" programında bir bayan yapmıştı bu tatlıyı denemedim ama oradan aşinayım
    iyi haftasonları
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ellerine saglik canim
    sayfanda guller acmis cok ta yakismis:))
    afiyet olsun...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık canım.nefis olmuş...

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller...nefis olmuş...2 tane aldım...ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller...nefis olmuş...2 tane aldım...ellerine sağlık....

    YanıtlaSil